EXPERIÈNCIA DE COOPERACIÓ – SANTO DOMINGO (Rep. Dominicana)Tríptic Sed Bulla OBJECTIU DE L’EXPERIÈNCIA: Compartir la vivència de la cooperació en el 3r món, des d’un enfocament cristià i en l’àmbit de l’educació, en totes les seves fases: formació, preparació, realització, reflexió i difusió.PROJECTE ADOLESCENTS: D’una setmana de duració, consisteix en formar adolescents del barri de Santo Domingo per a què arribin a ser voluntaris autònoms en el seu propi entorn. Aquests adolescentes seran ajudants i monitors del Projecto Nens. PROJECTE NENS: De tres setmanes de duració, consisteix en fer reforç escolar a nens i nenes de l’escola amb problemes d’aprenentatge als matins, i crear un espai d’educació en el lleure que els ajudi a conviure i relacionar-se a través del joc, les sortides i les manualitats, a les tardes. REQUISITS PER A PARTICIPAR: Majoria d’edat, complir el procés d’inscripció, assistència al curso previ i compromís de difusió posterior a l’experiència. CURS PREVI: – 2 sessions de caps de setmana sencers que tenen l’objectiu de crear vincles entre tots els membres del grup, reflexionar sobre el sentit del voluntariat que ens disposem a realitzar junts, preparar-nos personalment i espiritualment per a viure l’experiència, i conèixer a fons i organitzar el camp de treball. DATES DE L’ACTIVITAT: del 1 al 31 de Juliol (són orientatives, poden variar en funció de la disponibilitat de vols) DIFUSIÓ: Tots els participants es comprometen a col·laborar en diferents activitats de difusió un cop finalitzada l’activitat.